Kontakt z Tefal - obsługa klienta
Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta jeżeli masz pytania związane z naszymi produktami i usługami. Aby jednak szybko i samodzielnie znaleźć odpowiedź, sugerujemy, aby najpierw sprawdzić następujące sekcje:
NAPRAWA
NAPRAWA PYTANIA I ODPOWIEDZI
PYTANIA I ODPOWIEDZI NASZE AKCESORIA
NASZE AKCESORIA INSTRUKCJE OBSŁUGI
INSTRUKCJE OBSŁUGI NAPRAWA
NAPRAWA GWARANCJA I RĘKOJMIA
GWARANCJA I RĘKOJMIA
Twoje urządzenie przestało działać?
Twoje urządzenie jest objęte gwarancją
Zleć bezpłatną naprawę jednemu z naszych autoryzowanych serwisów.
Jeśli Twoje urządzenie nie jest już objęte gwarancją, masz do wyboru 3 rozwiązania:
- Wybierz pakiet napraw: części i naprawa w cenie, kosztorys nie jest wymagany, naprawa w naszej autoryzowanej sieci serwisów.
- Lub udaj się bezpośrednio do jednego z naszych autoryzowanych serwisów, który dokona diagnozy i wyceny naprawy Twojego urządzenia.
- Jeśli wolisz samodzielnie naprawiać swój produkt, kup części i akcesoria w naszym sklepie z akcesoriami online i skorzystaj z naszej pomocy online.
Czy chcesz wiedzieć więcej o nas? Sprawdź poniższe sekcje:
Możesz się z nami skontaktować za pomocą prostego formularza
By wysłać zgłoszenie wybierz temat, wypełnij formularz i go wyślij. Odpowiemy na Twoje pytanie tak szybko, jak to możliwe.
Chcesz skontaktować się z nami telefonicznie?
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Gdański Business Center
Budynek D
ul. Inflancka 4C
00-189 Warszawa – Polska
Infolinia
+48 696 333 666
Godziny pracy infolinii: 9.00 - 17.00 od poniedziałku do piątku.