Potrzebujesz pomocy?

Kontakt z Tefal - obsługa klienta

Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta jeżeli masz pytania związane z naszymi produktami i usługami. Aby jednak szybko i samodzielnie znaleźć odpowiedź, sugerujemy, aby najpierw sprawdzić następujące sekcje:

Twoje urządzenie przestało działać?

Twoje urządzenie jest objęte gwarancją
Zleć bezpłatną naprawę jednemu z naszych autoryzowanych serwisów.

Jeśli Twoje urządzenie nie jest już objęte gwarancją, masz do wyboru 3 rozwiązania:

  • Wybierz pakiet napraw: części i naprawa w cenie, kosztorys nie jest wymagany, naprawa w naszej autoryzowanej sieci serwisów.
  • Lub udaj się bezpośrednio do jednego z naszych autoryzowanych serwisów, który dokona diagnozy i wyceny naprawy Twojego urządzenia.
  • Jeśli wolisz samodzielnie naprawiać swój produkt, kup części i akcesoria w naszym sklepie z akcesoriami online i skorzystaj z naszej pomocy online.

Czy chcesz wiedzieć więcej o nas? Sprawdź poniższe sekcje:

Możesz się z nami skontaktować za pomocą prostego formularza

By wysłać zgłoszenie wybierz temat, wypełnij formularz i go wyślij. Odpowiemy na Twoje pytanie tak szybko, jak to możliwe.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Chcesz skontaktować się z nami telefonicznie?

Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Gdański Business Center
Budynek D
ul. Inflancka 4C
00-189 Warszawa – Polska


Infolinia
+48 696 333 666

Godziny pracy infolinii: 9.00 - 17.00 od poniedziałku do piątku.