undefined

Zobowiązanie Tefal do naprawialności

Czy Twój produkt kwalifikuje się do 15-letniego zobowiązania do naprawy w korzystnej cenie?

undefined

Na czym polega nasze zobowiązanie do 15-letniej możliwości naprawy produktów?

W styczniu 2022 roku Tefal wydłużył okres naprawialności produktów. Od teraz części zamienne do zakupionych produktów Tefal są dostępne nie przez 10, a przez 15 lat od daty zakupu. Okres ten dotyczy nowych produktów, wprowadzonych na rynek w 2022 roku, jak również wszystkich urządzeń, które wciąż są w produkcji.

Prosta naprawa z Tefal

Nasze produkty można w prosty sposób naprawiać, rozkładać na części i ponownie składać. Zaprojektowano je tak, by wymianie podlegały tylko niezbędne do funkcjonowania części, oferowane w możliwie najniższej cenie.

15-LETNIA MOŻLIWOŚĆ NAPRAWY

Tefal stworzył urządzenia jeszcze prostsze do rozłożenia i złożenia ponownie, opierając się na doświadczeniu serwisantów. Każdy nowy produkt poddany jest wnikliwej analizie, aby mógł zostać zakwalifikowany do programu produktów objętych 15-letnią naprawialnością. Tefal zobowiązał się dostarczyć części zamienne dla prawie wszystkich swoich produktów przez okres 15 lat od daty zakupu.

reparabilit-bloc1-394x700.jpg

8,3 miliona części i ponad 30 000 m2 powierzchni magazynowej

Aby zagwarantować możliwość wymiany i szybką dostępność Tefal magazynuje części zastępcze na nadchodzące lata, również dla produktów, których produkcja została już wstrzymana.

lame-05-background-2-2.jpg

Koszt wymiany jest często niższy niż nowy produkt

Nieustannie pracujemy nad ceną części zamiennych i dbamy o sprawny przebieg napraw. W ten sposób Tefal dokłada starań, aby koszty wymiany były jak najbardziej korzystne. Wymiana części nie wpływa negatywnie na jakość produktu, ponieważ części zamienne są oryginalne, zgodne ze standardami marki.

lame-05-background-3-3.jpg
* ponad 90% produktów Groupe Seb dostępnych w Europie w 2021 roku zostało objętych 10-letnim programem naprawialności. Program ten był ważny do 31 grudnia 2021 roku i w dniu 1 stycznia 2022 roku został zastąpiony przez 15-letni program naprawialności. Części zamienne mogą zostać pozyskane przy użyciu alternatywnych technologii.
undefined

Tefal blisko Ciebie

Serwisanci Tefal zawsze szukają rozwiązań, które mają na celu przedłużenie cyklu życia produktu. Już teraz ponad 6200 autoryzowanych punktów serwisowych jest dostępnych dla klientów Tefal na całym świecie, zapewniając najwyższą jakość świadczonych usług, bez względu na kraj zakupu. Aby znaleźć najbliższy punkt serwisowy, przyciśnij przycisk. Pamiętaj, aby przed skorzystaniem z naprawy zapoznać się z naszym obszernym poradnikiem, zawierającym informacje na temat możliwych rozwiązań twojego problemu technicznego.

pl-map-pin.png
lame-08-background-Tefal.png

Naprawianie jest proste!

Szybka wizyta w autoryzowanym punkcie serwisowym Tefal i wadliwa część zostaje szybko wymieniona. Dzięki temu możesz naprawić swoje urządzenie również po okresie gwarancji i korzystać z niego przez wiele lat. Części zamienne Tefal możesz też zamówić online.

Zakup i naprawa bez niespodzianek!

Niezależnie od wieku urządzenia (do 15 lat od zakupu), rodzaju wymaganej naprawy i części, które należy naprawić, z góry znasz ustaloną cenę!

Bez wyceny i straty czasu!

undefined

Jedna stała stawka dla każdej klasy produktów

undefined

Naprawa jest bardziej przyjazna dla środowiska i tańsza niż zakup nowego produktu

undefined

Wybierz usługę naprawy

undefined

Zapłać przez Internet

undefined

Na adres e-mail otrzymasz voucher na naprawę

undefined

Naprawa urządzenia została zrealizowana

undefined

Możesz nadal korzystać z urządzenia (+ 6-miesięczne przedłużenie gwarancji)

undefined
WYBIERZ USŁUGĘ NAPRAWY
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu +48 696 333 666 od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00
undefined

Wykorzystanie druku 3D do naprawy produktów!

Już teraz ponad 3 tysiące produktów zostało naprawionych, dzięki możliwościom, jakie daje druk 3D. Ta nowoczesna technologia sprawia, że części zamienne mogą zostać wyprodukowane znacznie szybciej i zgodnie z zapotrzebowaniem. W ten sposób ograniczamy powierzchnię niezbędną do przechowywania części zamiennych i umożliwiamy naprawę również tych produktów, do których części nie są już produkowane. Wszystkie części zamienne, powstałe przy użyciu technologi 3D, przechodzą dokładny proces weryfikacji jakości, tak by służyły Ci, jak najdłużej.

undefined
undefined

Robimy wszystko, aby zapewnić naszym produktom, jak najdłuższe życie. Są tego warte.”

Alain Pautrot - Prezes ds. Satysfakcji Klientów
ZOBACZ WYWIAD