Gwarancja
Okres gwarancji na produkty Tefal wynosi 2 lata. 2-letnia gwarancja Tefal obejmuje wyłącznie użytek domowy i prywatny. W przypadku wszystkich innych zastosowań jest ona ograniczona do 1 roku gwarancji handlowej. Aby zobaczyć warunki gwarancji na swój produkt, wybierz jedną z poniższych serii produktów.
Jak mogę naprawić produkt elektryczny objęty gwarancją?
- Zanieś produkt do jednego z naszych autoryzowanych serwisów znajdujących się najbliżej Twojego domu, znajdź serwis klikając tutaj .
- Lub zanieś go do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu (lub skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli kupiłeś go przez Internet).
Jak mogę naprawić produkt elektryczny, który nie jest już objęty gwarancją?
- Przedłuż żywotność swojego produktu, zamawiając pakiet naprawczy online.
- Napraw swój produkt samodzielnie, kupując części i akcesoria w sklepie internetowym i zapoznając się z często zadawanymi pytaniami.
- Lub zanieś produkt do jednego z naszych autoryzowanych serwisów. Najbliższy znajdziesz klikając tutaj.
Drobne urządzenia gospodarstwa domowego
Twoj problem dotyczy naczynia kuchennego
W ramach gwarancji istnieje kilka możliwości:
- Zanieś produkt do punktu sprzedaży, w którym go kupiłeś (lub skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli kupiłeś go online).
- Twój produkt został zakupiony na naszej stronie internetowej: wyślij do nas wiadomość za pośrednictwem formularza kontaktowego:
- prześlij dowód zakupu
- zdjęcie Twojego produktu (w razie potrzeby wewnątrz i na zewnątrz) Naczynia kuchenne nie podlegają naprawie.
Naczynia do gotowania, formy do pieczenia i szybkowary
Akcesoria, części zapasowe, przybory kuchenne, produkty do przechowywania napojów i pojemniki do przechowywania żywności
Czym jest gwarancja międzynarodowa?
Jest to gwarancja, która pozwala korzystać ze wszystkich jej zalet, niezależnie od kraju zakupu produktu i zamieszkania, we wszystkich krajach wymienionych w powyżej.
Okres gwarancji mogą się różnić w zależności od kraju. W takim przypadku należy wziąć pod uwagę kraj zakupu, aby poznać czas trwania gwarancji.
Kompleksowe pakiety naprawcze
Twój produkt Tefal przestał działać? Możesz naprawić go w przystępnej cenie.
Tańsze niż zakup nowego produktu, pakiety napraw umożliwiają naprawę produktu za cenę znaną z góry, bez względu na awarię. Diagnoza przeprowadzana jest bezpłatnie, a cena obejmuje części i naprawę: płacisz z góry i nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów!
Niektóre pakiety obejmują także wysyłkę i zwrot produktu kurierem do autoryzowanego serwisu, jeżeli w Twojej okolicy nie ma autoryzowanego serwisu.
Naprawa uprawnia do sześciomiesięcznej gwarancji od daty odbioru naprawionego produktu (zgodnie z warunkami gwarancji międzynarodowej).
Nasz sklep z częściami i akcesoriami
Możesz zamówić części zamienne, pobrać instrukcje montażu lub obejrzeć filmy instruktażowe.
Jest to najtańsze rozwiązanie, ale wymaga pewnego demontażu i ponownego montażu. W takim przypadku samodzielna naprawa nie jest gwarantowana.
Co to jest 15-letnie zobowiązanie do naprawy?
Koszt części po uczciwej cenie i dostępność sieci autoryzowanych serwisów są częścią naszego 15-letniego zobowiązania do naprawy.
Przykład: Pokrywa Twojego urządzenia Tefal już się nie zamyka, a Twoje urządzenie nie jest już objęte gwarancją? Nie ma potrzeby ponownego zakupu całego urządzenia! Pokrywę można zamówić w naszym sklepie z akcesoriami. W ten sposób możesz dłużej cieszyć się swoim produktem, a natura Ci podziękuje!
Koszt części zamiennych, jak również dostępność sieci autoryzowanych serwisów są również częścią naszego zobowiązania do naprawy naszych produktów przez 15 lat po uczciwej cenie.