Potrzebujesz pomocy?
Potrzebujesz pomocy?
Jak uzyskać więcej informacji o produkcie?
Jak sprawdzić, czy dane części lub akcesoria są kompatybilne z moim produktem?
Czy można zmienić zamówienie, anulować zamówienie pojedynczego artykułu lub anulować całe zamówienie?
Jak długo przechowywana jest historia zamówień?
Jak zamówić części lub akcesoria?
Jak zamówić urządzenia lub wyposażenie do kuchni?
Jak zmienić adres dostawy?
Moje zamówienie zostało anulowane, co mam zrobić?
Jak można śledzić etap realizacji złożonego zamówienia?
Czy mój produkt jest w magazynie?
Czy moje części/akcesoria są w magazynie?
Nie można zamówić więcej niż 5 sztuk tego samego artykułu.
Czy trzeba utworzyć konto, aby złożyć zamówienie?
Nie mam adresu e-mail. Jak złożyć zamówienie?
Dlaczego moje zamówienie ma status „Przetwarzane”, choć zostało już opłacone?
Jak zapłacić za zamówienie w Sklepie?
Jak bezpieczne są płatności kartą?
Jak skorzystać z kodu promocyjnego?
Co należy zrobić, jeśli po wprowadzeniu kodu promocyjnego zostanie wyświetlony komunikat o błędzie?
Moja płatność się nie powiodła
Gdzie można zobaczyć i pobrać fakturę?
Czy możliwa jest płatność w ratach?
Czy odświeżenie strony z powodu błędu spowoduje ponowne naliczenie płatności?
Jak przebiega dostawa?
Czy mogę zmienić adres dostawy po przetworzeniu zamówienia?
Co zrobić, gdy dostarczona paczka jest niekompletna?
Co należy zrobić, jeśli paczka dotarła w złym stanie?
Kiedy nastąpi wysyłka zamówienia?
Jak śledzić dostawę zamówienia?
Jakie metody wysyłki są dostępne?
Jaki jest koszt dostawy?
Czy możliwa jest dostawa zamówienia za granicę?
Co się stanie, jeśli nie będzie mnie w domu w momencie dostarczenia paczki?
Co należy zrobić, jeśli paczka zaginie?
Jak zwrócić artykuł?
Mój zwrot nadal nie dotarł.
Otrzymany produkt nie jest produktem zamówionym.
Otrzymany produkt jest zepsuty
Jaka gwarancja obowiązuje w przypadku mojego artykułu?
Gdzie można naprawić urządzenie, kupić akcesoria lub części zamienne?
Mam pytania dotyczące mojego produktu
Jakiego rodzaju naprawy obejmuje dwuletnia gwarancja?
Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła?
Jak mogę zmienić moje dane?
Jak usunąć moje dane?
Jak zarządzać subskrybowanymi newsletterami?
Jakie dane osobowe są gromadzone?
W jakich celach gromadzone są moje dane osobowe?
Jak długo będą przechowywane moje dane?
Jak są chronione moje dane osobowe?
Przy tworzeniu konta klienta został wyświetlony komunikat o błędzie. Czy konto zostało utworzone prawidłowo?
Dlaczego warto zapisać się do naszego newslettera?
Dlaczego warto zapisać się do naszego newslettera?
Do czego potrzebne jest konto klienta?
Po zmianie danych logowania nie widzę wiadomości e-mail z potwierdzeniem.
Po kilkukrotnych próbach zalogowania się nastąpiła blokada konta.
Jak utworzyć bezpieczne hasło?
Jak zmienić hasło?
Jak mogę skorzystać z ofert specjalnych?
Zakup mojego artykułu miał miejsce kilka dni przed datą promocji. Czy nadal mogę skorzystać z oferty?
Nadal nie dotarł do mnie kod promocyjny.
Co zrobić, jeśli kod promocyjny wygaśnie, a chcę przedłużyć jego okres ważności?
Jak złożyć zamówienie jako gość, bez tworzenia konta?
Czy można złożyć zamówienie jako gość, będąc już klientem?
Czy można śledzić zamówienie złożone jako gość, bez tworzenia konta?
Czy można skorzystać z kodu promocyjnego lub kuponu jako gość, bez tworzenia konta?
Czy można zmienić lub anulować zamówienie jako gość, bez tworzenia konta?
Czy istnieją jakieś artykuły, których nie można zamówić jako gość, bez tworzenia konta?
Czy złożenie zamówienia jako gość, bez tworzenia konta, wiąże się z dodatkowymi opłatami?
Dlaczego w tej witrynie wyświetlane są produkty Krups?
Jaką gwarancję stosuje się przy zakupie urządzenia Krups w tej witrynie? Czy jest to ta sama gwarancja?
Czy jeśli zamówię produkt marki Krups w tej witrynie, trzeba będzie zmienić witrynę? Czy nastąpi przekierowanie?
Z którym działem obsługi klienta należy się kontaktować po zakupie artykułu marki Krups w tej witrynie?
Gdzie można nabyć akcesoria do urządzenia marki Krups zamówionego w tej witrynie? W witrynie Krups czy Tefal?
Po co zamawiać artykuły marki Krups tutaj? Czy nie lepiej skorzystać bezpośrednio z witryny tej marki?
Czy po zamówieniu produktu marki Krups w tej witrynie obowiązują te same warunki i usługi?
Czy po zamówieniu produktu marki Krups w tej witrynie trzeba utworzyć konto klienta dla każdej z marek, czy też wystarczy jedno konto dla wszystkich?
Czy przy zamawianiu artykułu marki Krups w tej witrynie trzeba złożyć zamówienie na konkretną markę?